mandag 12. september 2011

Ny tallerkenhylle!

Hei!
Nå sitter jeg plantet foran tven og ser på Jakten på kjærligheten. Det er vel det alle drømmer om.. Den store kjærligheten! Men jeg er ikke helt enig i denne fremgangsmåten, men det er koseligt program å se på! For ikke å snakke om alle de fine gårdene!

Lysene på bordet er tent, regnet pøser fortsatt ned ute og kvelden ser ut til å bli veldig bra!




 Måtte pringe ut i regnværet å redde noen av de siste rosene mine! Så nå står de å sprer glede i stuen!

 I dag har jeg endelig fått malt tallerkenhyllen min. Den har stått på vent en liten stund nå. Jeg fant den på et loppemarked og fikk den med meg hjem for 150 kr. Synest jeg gjorde det veldig bra! Den ble enda bedre med et par strøk med hvit maling!




Har ikke funnet de "rette" tingene som skal pynte hyllen enda, men det kommer etterhvert!
Klem fra Camilla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar