søndag 27. november 2011

Adventskos

Hei alle sammen og god 1. søndag i advent!
Nå er endelig noe av julepynten kommet på plass! Det er så koselig med lyset fra julestjernene og julestakene i vinduene når det er så mørkt ute. Det gir en helt spesiell stemning! Å, som jeg har gledet med til denne tiden. Å den skal nytes! Jeg har valg å pynte med hvite lys og masse engler! Jeg bruker også mye som jeg finner i naturen til å pynte med inne. Jeg har ikke fått tatt så mange bilder av "julehuset" mitt enda, tihi, men det kommer etterhvert:)



Vi har vært i bursdag i dag å feiret søskenbarna mine! Isteden for vanlig konvolutt puttet jeg pengene oppi disse søte eskene fra Søstrene Grene!

Nå koser jeg meg godt krøllet oppi benken med det første advenslyset tent:)
Klem fra Camilla!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar