lørdag 31. desember 2011

Nyttårsbordet

Hei!
Jeg skriver et siste innlegg i det "gamle" året for å ønske alle et fantastisk nytt år! Måtte alle drømmer gå i oppfyllelse:)

Vi har nettopp vært ute å gått i fakkeltog med alle naboene, kjempe fint og koselig!

I år blir det nyttårsmiddag for to! Siden vi nå har fått et nytt familiemedlem, har vi byttet ut tjhohei festene med en koselig middag. Jeg gleder meg! Det er nemlig min kjære som står over grytene i dag og disker opp masse godt, tihi:) Det eneste jeg har bidratt med er dronning maud puddingen og bordekkingen (selv om vi er alene må vertfall bordet være fint pyntet *ler*).
Her kommer noen bilder fra våres nyttårsbord: Middag for to!


Jeg har dekket med enkle hvite tallerker.



Serviettene har jeg laget av lin stoff. Jeg har bare revet den opp i passelig størrelse. De blir bare finere etterhvert som de er blitt vasket i vaskemaskinen:) Synes de ble ganske tøffe og så enkelt som det var:) Så surret jeg serviettene sammen og festet med hyssing!


Under glassene har jeg lagt en hekle brikke og droppet duken isteden.. Så pyntet jeg med lerke kongler og tyttebærlyng.



Jeg fikk akkurat disse fine skålene med stett av min mor, så jeg bestemte meg for å bruke dem som pynt på bordet. Den ene ble til lysestake og den andre til vase:) Blomstene klippet jeg av asalian som står i vinduet. Man tar det man har for hånden:)



Nå skal jeg nyte resten av det gamle året med god mat og drikke:)
Kos dere!
Klem fra Camilla:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar