mandag 28. mai 2012

Ny lampe - DIY

Da var lampen kommet på plass:)
Jeg fikk denne dunken av naboen og fant ut at den
hadde vært super å lage lampe av!
Den var nesten helt klar til å henges opp, manglet bare toppen og lampeoppheng.
Etter litt mekking og skuring så ble det altså en lampe.
Der ledningen ble festet i taket brukte jeg et lys glass.
Tallet 32 (som er en spesiell dato) ble klippet ut av folie.
Litt dill må jeg ha, hihi:)





Lampen fikk henge over spisebordet i stuen.
Det er så høyt under taket i stuen at lampen måtte være litt stor for ikke å forsvinne helt.
Så liker jeg at den er litt røff. Litt kontrast fra det andre.
På bilde under ser du toppen av lampen.


Fin kveld til den!
Klem Camilla


4 kommentarer:

  1. Den ble jo kjempetøff!! Så flink du er!!

    SvarSlett
  2. oi så knalltøff!! du er jammen flink!!
    Ha en fin kveld! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Så kul den ble!! FLink du er!

    SvarSlett
  4. Så utrolog tøff lampe. Akkurat noe sånn jeg leter etter. Hvilken dunk var det? Må prøve å finne noe lignende :))

    SvarSlett