mandag 1. oktober 2012

Gøy med tekstilmaling

Hei
Og god 1 oktober!
 
Her er første del av tekstilmalings proskjektet som vi startet på i går.
Det var egentlig lillegull som skulle få æren av male,
men jeg slang meg på hoho:)
 
Jeg klippet opp stykker av en lin gardin,
som med litt maling skal bli puter.
Jonas sine kunstverk trenger litt mer tørketid,
men slik ble første pute:
 
 



 
Det begynner å bli høst i vinduskarmen også.
Det er så koselig om kveldene å tenne masse lys,
nå som det blir så tidelig mørkt.
 
Fin ukesstart til deg som titter innom:)


4 kommentarer:

  1. Knallfin Camilla :)
    Må prøve meg på tekstilmaling snart jeg også ;)
    Er jo så mye kult man kan lage selv, og så mye mer personlig.
    God uke til deg også :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Så stilig!
    Fikk lyst til å male min egen pute jeg også nå :)
    Ha en fin kveld videre.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Så flink du er! så kjekt å kunne lage det selv :-)
    takk for tips!
    nyt kvelden :-)

    SvarSlett
  4. Hei *smiler*

    Såå fin pute!

    Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett