lørdag 22. desember 2012

Jul på kjøkkenet

 
 
 
 

 

 
 Julekakene og godteriet er på plass i bokser og glass!
Kjøkkenet er pyntet til jul:)
Det er så koselig å tusle ut på kjøkkenet om morgenen i pysjen og spise en god frokost
med dem man er glade i.
 
I går kom en kjekk overraskelse i posten!
Bladet "Vi bygger nytt" laget en repostasje av nettbutikken min
når jeg var på Julemarkedet i Haugesund.
Jeg viste jo at det skulle komme i posten i desember, men jeg vist ikke hvordan bilder og slikt ble.
Kjempe gøy og spennende:)
Min første opplevelse på trykk!
 
Ønsker deg en fin dag!



1 kommentar:

  1. Fantastisk koeslig kjøkken, med og uten jul<3
    Var fin artikkel i bladet ja:))Var artikkel fra venninna mi sitt nye hus og, stas:)

    Nyt de to siste dagene, og vips så er julekvelden over oss:))¨

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett