søndag 25. september 2011

Dekket til søndagsmiddag

Hei!
I dag kommer familien min på søndagsmiddag! På menyen står det lammesteik , rosenkål og fløtegratinerte poteter. Jeg og lillegull har vært ute å gått en tur. På veien hjem fant jeg disse fine konglene og eføybladene som ble bordpynt! Kongler er så dekorativt synest jeg. Kan brukes til pynt både ute og inne. Jeg får ta meg en tur å plukke flere en dag.



 Fikk denne fine englen i går! I dag skal den få pynte bordet!

 Noen kongler har funnet verien oppi blomsterbukketen også.

 Til dessert har jeg baket blåbær muffins!
 Disse serviett ringene fant jeg i en brukbutikk en gang! Synest de var så fine.

Ute i hagen sitte min kjære å graver. Vi har lånt gravemaskin dette uken for å lage parkeringsplass. Det viste seg å bli mye mer arbeid en vi hadde sett for oss, hagen ser ut som en eneste stor molhaug. Men håper det blir bra. I dag er verfall siste dagen med graving, å det skal bli godt:)
Ha en fin søndag! Klem fra Camilla:)

1 kommentar:

  1. Så flott dekket bord-stilig m kongler i slik skål!Aldri helt fått det til å pynte m kongler,så det var en veldiggod ide;)
    karin

    SvarSlett