mandag 26. september 2011

Drivhus av gamle vinduer

Hei!
Da var uka i gang igjen! Nå kommer jeg akkurat fra drivhuset mitt med masse tomater! Hva er vel bedre en selvdyrkede tomater? I fjord sommer fikk jeg tak i noen gamle vinduer som ble til drivhus! I drivhuset tilbringer jeg en del tid. Men jeg må innrømme at det ble ikke så mye å høste inn derfra i år... Men jeg har lært en del til neste år, så da får jeg så på ny igjen med friskt mot! Drivhuset blir også brukt til å lage kranser, blomsterbuketter, tørking og eller det jeg måtte finne på. Jeg har også satt inn to stoler og et bord som jeg ser min kjære og naboene bruker en del når de tar seg en pause fra arbeidet:)

 I dette beddet skal jeg har krydderurter og litt sommerblomster som ringblomst og erterblomster til neste år!

 Drivhuset har også fått seg et nummerskilt!
 Hvitløk, jordbær, paprika og druer på rekke og rad!

 Lykke og glede! Har skrevet på steinene selv med hvit tusj!
 Her er litt skatter fra stranden i sommer.


   Ha en fin mandag! Klem fra Camilla!       

5 kommentarer:

  1. Heldige du som har drivhus å søka ly i når det blir surt å kaldt ute,for det drivhuset der e knallkosligt og lunt,sjøl når det e kaldt :)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint!!

    Pøver å overtale mannen min til å bygge ett drivhus av gamle vinduer til meg, men har foreløpig ikke klart det.. :P

    Har du støpt såle som fundament eller? :)

    SvarSlett
  3. Så lekkert!! *sommer følelse!!*

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg kom over bildet av drivhuset ditt ved et søk på google og ble helt bergtatt. Det er så vakkert :) Vi skal skifte vinduer i nær framtid og jeg bestemte meg for å poste bildet av drivhuset ditt på min vegg på facebook som inspirasjon. Har delt det kun med mine venner og linket til din blogg. Håper det er greit? Hvis du vil at jeg skal fjerne det gjør jeg gjerne det. Ta da kontakt med meg på epost a.hansen@broadpark.no. Mvh Anita Hansen

    SvarSlett
  5. Drivhuset ditt var veldig pent! Jeg skal også til å ferdigstille et drivhus med gjennomsiktige takplater og gamle koblete vinduer, men jeg sliter med å finne mønebeslag som du har på ditt hus? Hvor har du fått tak i det og er det hvitt eller grålig?

    SvarSlett