tirsdag 6. september 2011

Høst i gangen

Hei!
Nå er det begynt å bli høst i gangen hjemme hos oss. Siden det blåser og regner stikker å strå ute, må vi gjøre det koselig inn. Egentlig holder jeg for tiden på å gjøre klart rommet til lillegull, for han har flyttet på eget rom nå. Bildene kommer litt senere for det er ikke helt ferdig enda.


Slagbenken er super! Masse oppbevaringsplass i. Er også på jakt etter en gammel en til å ha på kjøkkenet, men det har jeg ikke fått tak i enda. Men er ofte på loppis, så kansje det dukker opp en, en vakker dag.




 Dette gamle melkespannet har jeg fått av min mormor. Hun fikk det av en nabo når hun var liten og skulle på ut på blåbærtur. Det står O. Nickolaisen på det, som er navnet på han som eide det. Jeg like å ha ting rundt meg så har en historie å fortelle, uansett om jeg kjenner historien eller ikke. Nå har lyngen funnet veien oppi melkespannet.


 Dette er korgen til en vinbalong. Nå står den i gangen med masse tepper oppi. Tenkte det hadde vært koselig å fylle den med ullsokker senere!

Klem fra Camilla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar