torsdag 3. november 2011

Strikk til lyktene

Hei!
Nede på vaskerommet har jeg en skuff der alle "enmannsokkene" havner. Det blir en del av de, av en eller annen mystisk grunn! Så etter litt klipping og liming fikk syltetøyglassene mine seg en makeover! Jeg klippet opp sokkene og limte de på glassene. Enkelt og greit. Så hang på en prisme og litt blonder. De ble ganske koselige med lys i når kvelden kom:)






En annen måte å få strikkede lysholdere på for de som ikke er så flinke til å strikke:) Sokkene skulle jo kastes uansett!

Klem fra Camilla!

6 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har, jeg har og laget lykter med gamle luer:)
    Legger meg som følger.
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Så herlig bidrag! Veldig stas og veldig koselig at du vil delta inne hos meg!

    Disse var lekre. Elsker det strikkede uttrykket!

    klemklem

    SvarSlett
  3. Hei!! dette var noe av det beste jeg noen gang vært bort i c",) Gu så lurt!

    Klem Anna

    SvarSlett
  4. Du verden, så smart! Jeg får liksom aldri satt i gang med strikkeprosjekt, så dette var jo den perfekte ting for meg :)
    Ha ei fin helg!
    Lise

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig og stemningsfullt!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Røff løsning med god, stemningsfylt gjenbruk. :)

    SvarSlett