torsdag 4. april 2013

Gutterommet

I dag var det stor stas for lillegull som kunne legge seg i stor seng.
Han (2 år) har sagt klart i fra at sprinkelsengen var for babyer.
Så da måtte jeg frem med malerkosten og sette i gang.
Skyvesengen har jeg faktisk hatt siden før han ble født.
Det var noen som skulle kvitte seg med den, 
og da kunne jeg ikke la den sjansen gå fra meg.
Slike senger er jo så koselige:)
Jeg hadde en gul en da jeg var liten, hihi!




En bjørkegrein henger i taket over sengen.
Akkurat nå henger det to apekatter i,
men det er jo raskt å bytte ut vist en blir lei.
Kanskje det kan være tøft å henge biler eller dyr i den?






Se flere gutterom her:)
Fin kveld til deg som stikker innom!

4 kommentarer:

  1. Så utrulig herlig og sjarmerende rom og slike senger er nydelige,håpte alltid å få tak i ei slik men nå er dei for store til det men gjett om dei er fine!
    Så herlig med prikker på stolen,elsker prikker!

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Tipper lillemann er godt fornøyd med den fine nye sengen sin, ja! :)
    Er enig med Blåbærtua, det var et utrolig herlig og sjarmerende gutterom, som absolutt må være en drøm å få lov til å bo på. Dere har vært kjempe flinke med valg av interiøret og detaljene! :)

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  3. Vi har forresten lånt det ene bildet av sengen din og lagt ut på hjemmesiden vår, www.dagensinterior.no, med link tilbake til deg. Håper dette er i orden :)

    SvarSlett
  4. så herlig gutterom :) kjempefint :)

    la meg til som følger hos deg jeg :9

    SvarSlett