mandag 3. oktober 2011

Bilder av lillegull

Jeg hadde ikke tenkt å legge ut bilder av mine kjære her på bloggen, men jeg måtte bare vise frem disse bildene av lillegull:) Det er min bror Vegard Ekberg som har tatt de, han studert foto og skal flytte til Kjøbenhavn neste semester og gå på skole der! Synes de ble kjempe fine og gleder meg til å forstørre de å henge de opp på veggen! Som rekvisitter har vi brukt den gamle kofferten som jeg ellers har i stuen og korgen til vinballongen som pleier å stå nede i gangen og selfølgelig englevinger! Kjekt at min bror ville ta noen bilder for meg, så fikk jeg bestemme hvordan de skulle være og hva vi skulle bruke på bildene. 







Klem fra Camilla!

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder og kjempeflott kommode:) Følger deg videre for du har mange gode ideer!

    SvarSlett