torsdag 1. desember 2011

Engler daler ned i sjul...

Hei!
Det går i full fart for tiden. I januar skal jeg nemlig åpne nettbutikken Camillas Hjerterom! Jeg er egentlig utdannet barne- og ungdomsarbeider men nå skal jeg satse på drømmen min om å åpne en nettbutikk med salg av interiør! Jeg gleder meg masse til å komme i gang:) Nå holder jeg på med forskjellige forbredelser!

Innimellom butikkjobbing blir det selvfølgelig tid til litt julekos:)


zink ekglene har jeg knyttet rundt lysestakene med hyssing.


Lysestaker kan man ikke ha for mange av, tihi:) Motivet med englen fikk jeg i et blad!


Engler daler ned i sjul...



Sviblen har begynt å åpne seg, så nå sprer den god julelukt rundt i hele huset:)




Også var det adventstaken da, som enda ikke er helt ferdig... Jeg har pyntet lysene med blonde band og tall men jeg skulle hatt litt mose og lerkegreiner fra hagen men det har vært så utroligt dårlig vær i det siste at jeg har utsatt det litt..




Ha en strålende kveld!
Klem fra Camilla:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar