søndag 12. februar 2012

God Morsdag

God Morsdag alle fantastiske mødre!

Og spesielt min mamma som vi skal feire dagen med litt senere i dag!

Jeg har laget et kort som jeg har skrevet et dikt inni. Jeg er veldig glad i fine dikt og vers, og skriver ned de jeg synes er fine i en liten bok. Dette har jeg valgt til morsdagskortet mitt.

Da mødre ble til
var tanken ganske klar.
Før mødre har noe i seg
som ingen andre har.

De øser av sin omsorg
og deler alt de vet.
De viser deg at livet
er håp og kjærlighet.

Derfor har vi mødre,
og dersom du spør meg.
Den beste mor i verden
det er nettopp deg.


 Litt blonder og perler er alltid fin pynt på pakker:)
 Denne merkelappen har jeg tatt en bitt av en serviett jeg synes vat fin og malt over den med skolelim:) Skolelimen blir blank når den tørker!
Nyt morsdagen dere! Måtten den bli super fin og fylt av gode minner!
Klem fra Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar