lørdag 10. mars 2012

Grønn

Hei:)

Mens min kjære ser på fotballkamp, slenger jeg meg på Mrs Hardys utfordring som er inspirert av fargen grønn. Grønn er kåret til årets farge av Fargerike:)

Når jeg kom over utfordringen tenkte jeg.. Grønn?? Det finnes det vel ikke noe av den fargen i dette huset... Men etter hvert som tankene begynte å fly litt, fant jeg ut at jeg har massevis av grønt!
Så her kommer litt grønn inspirasjon!


 En grønn skuffe..
 Grønne brikker...
 Grønne blader på hærlige gammeldagse påskeliljer...
 En lykt, hjemmelaget med tykt tovet grønt garn...

Fin lørdagskveld til deg!

Det er aldri for sent å få en god dag,
alt du trenger å gjøre er å få det beste ut av den!

Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder=) sjarmerende skuffe=) Ha en fin kveld! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Grønt er skjønt :)
    Vil gjerne følge deg og den fine bloggen din videre!
    Ønsker deg en herlig søndagskveld ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett