onsdag 14. mars 2012

Tavlevegg

Hei

Jeg har lenge hatt lyst til å male tavlevegg på kjøkkenet!
Tavlemalingen kjøpte jeg for lenge siden, å nå har jeg endelig fått tid:)
Både praktisk og tøft synes jeg!
Det brekker litt av med det hvite og grå som preger resten av huset.
Søte dikt, ting jeg må huske på, middagsoversikt og avtaler kommer opp her!
Jeg har malt "tavlen" så pass langt nede at lillgull (når han blir større) kan tegne der, mens jeg lager middag!




Bilder av resten av kjøkkenet kommer etter hvert!
Det var ikke helt bloggbart, akkurat for øyeblikket;)

Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Hei på deg, Camilla!!
    Så stilig det ble!! Kjempefint!!
    Jeg har så lyst til å male den ene døren på kjøkkenet med tavlemaling.... Men alle er dessverre ikke enige med meg.
    Så får se hva det blir...
    Fin torsdag til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Det er tøft med tavlemaling :)
    Og veldig gøy for de små :)
    Håper helgen blir bra, klem Anette

    SvarSlett