tirsdag 6. mars 2012

Utfordring: "Here i am, this is me!"

Hei:)

Ja, da er det ny måned og klart for ny utfordring hos NIB!
Utfordringen går ut på å vise personligheten vår gjennom interiøret og heter:
"Here i am, this is me!"


Jeg har valgt dette bilde til utfordringen. Bilde er tatt på soverommet vårt og viser godt hva jeg liker. Dette er ting jeg blir glad av å se når jeg står opp om morgenene:) Hjemme hos oss går det i fargene hvitt, grått og litt svart! Det er farger som jeg ikke blir lei av, selv om jeg prøver meg på noen fargeklatter inni mellom, er det alltid disse fargene jeg vender tilbake til. Jeg liker å pynte med ting jeg finner ute i naturen, som denne trestubben og kransen. Lykter og hjerter tror jeg faktisk ikke jeg kan bli lei av:) Skinn, strikkede puter (egentlig alle puter)  og heklebrikker er også favoritter og preger interiøret hjemme hos oss!


Jeg legger også med noen flere bilder fra samme serien:)


 Blomster er jo selfølgelig alltid et must og som skaper små smil i hverdagen:)


Jeg liker godt kontrasten mellom det "røffe" og det "søte".

Du kan se mange fine bidrag her!
Klem fra Camilla





















2 kommentarer:

  1. så koselig! jeg bare elsker det når folk tar inn naturen=) Jeg er veldig der selv da hehe =) Ha en fin dag! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Fint!
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett