søndag 18. mars 2012

Nips

Hei

Nips er gøy!
Små ting som egentlig ikke er til noe spesielt, bare er fine å se på og pynte med:)
Nå for tiden er det denne stjernen som er min favoritt!


I dag har det vært full jubalong her, med bursdag for min kjære:)
"Hva vil du ha å spise?" spør jeg han.. "Middag, vi har jo hjort i fryseren!" "Også kake og muffins etterpå!"
Så den som har kokelert hele denne strålende dagen, det er meg!
Det er faktisk ikke bare bare å få til når en er ny i gamet (og bare kan lage hverdagsmiddager) *smiler*. Men det gikk nå godt!
Jeg fikk til og med lurt meg til en halvtime ute i solveggen med litt te, en muffins og en bok!
Kjempe herlig:)
Nå er det beina på bordet og avslapping resten av kvelden, etter en fin dag:)
Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar